افزایش عزت نفس

عزت نفس بالا داشته باشید

1397/1/15 15:55
نویسنده : علی
263 بازدید
اشتراک گذاری

هرچه عزت نفس شما بالاتر، سالم تر و باثبات تر باشد:

1- در مقابل مشکلاتی که در شغل یا در زندگی شخصی تان با آن ها رو به رو می شوید، مجهزتر هستید. بعد از افتادن، هرچه سریع تر از جا بر می خیزید و برای شروع دوباره انرژی بشتری دارید.

2- بلندپروازی تان بیشتر خواهدبود، نه فقط در شغل یا مسائل مالی، بلکه در آنچه امید دارید در زندگی از نظر هیجانی، عاطفی، هوشی، اخلاقی و روحی تجربه کنید.

3- قدرتمندانه تر ابراز وجود می کنید و احساس غنای درونی تان را بروز می دهید و نیازی ندارید خودتان را ثابت کنید یا در زندگی به شیوه ای ماشینی و ناهوشیارانه خودتان را از یاد ببرید.

4- احتمال این که ارتباطتان بازتر، صادقانه تر و مناسب تر باشد، بیشتر خواهدبود، چون باور دارید افکارتان ارزش دارند و از این رو به جای ترسیدن از ارتباطات، آشکارا از آن ها استقبال می کنید.

5- برای رشددادن ارتباطی پرورش دهنده آمادگی بیشتری دارید. شما به عنوان فردی سالم جذب افراد سالم می شوید. زنان و مردان دارای عزت نفس به طور طبیعی یکدیگر را جذب می کنند.

شما عاشق خودتان هستید و به خودتان احترام می گذارید. تنها در این صورت است که می توانید عشق بورزید و اجازه دهید دیگری به شما عشق بورزد. بدون چنین اعتمادی، عشق فردی دیگر هرگز برای شما واقعی یا متقاعدکننده نخواهدبود.

6- شما گرایش دارید با دیگران خوب رفتار کنید و دیگران را نیز ملزم می کنید با شما خوب رفتار کنند. شما درباره مرزهایتان و این که این مرزها چه هستند و چه رفتاری در فردی که انتخاب می کنید قابل پذیرش نیست، روشن و شفاف هستید. شما به صرف این که عاشق هستید، رفتارهای نادرست را نمی پذیرید. شما عشق را با شادی و لذت تعریف می کنید، نه رنج و عذاب. شما خودتان را شایسته عشق می دانید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)