افزایش عزت نفس

خوشبختی در مجموع از لحاظ افراد مختلف

1397/4/1 1:01
نویسنده : علی
924 بازدید
اشتراک گذاری

اما اگر شما از آنچه که نیاز دارید بپرسید، شریک خود را فرصتی برای دادن آن به شما می گذارم مگر اینکه ذهن شما را بخواند.
بنابراین آنچه را که نیاز دارید تشخیص دهید و سپس آن را ساده و ساده بخوانید. به احتمال زیاد همسرتان یا دیگر اعضای خانواده خوشحال خواهند شد که نیاز شما را برآورده کند.
شریک زندگی خود را آنچه که می خواهید (به جز آنچه شما نمی کنید) بگویید.
فایرستون می نویسد: “آنچه را که می خواهید، برای اکثر زوج ها یک چالش است”. “من با بسیاری از زوج ها دیدار کرده ام که بسیار دقیقا می دانند که چه چیزی دوست ندارند و نمی خواهند از همسرشان بخواهند. این باعث می شود که بسیاری از خانم ها برای آن به درد سر بیوفتند.

در لحظه با شریک زندگی خود و همه اعضای خانواده باشید. برای حرفه ای های شلوغ که دائما در حال فکر کردن در مورد اینکه آیا ما باید ایمیل خود را چک کنیم، فکر کردن در مورد ارائه بعدی و یا زمین، و ایجاد برنامه های ذهنی برای روز یا هفته آینده، بودن در لحظه می تواند یک چالش واقعی باشد. (یک بار خودم را شنیدم که این کلمات را ) بدون هیچگونه تصور ذهنی بیان می کند: “هر وقت یاد بگیرم که در لحظه باشد، اما نمی دانم چه موقع است.”
اگر شما یک رابطه قوی دارید، باید در لحظه با همسرتان باشید. حضور فیزیکی، اما از لحاظ ذهنی، دشوار خواهد بود که شما بتوانید به آنچه شریک زندگی شما می گوید در مورد آنچه که او نیاز دارد و می خواهد، بگویید. این نیز درست است اگر ذهن شما با نگرانی در مورد اینکه آیا با شریک زندگی تان آسیب پذیر است یا خیر، و اینکه چگونه با خطرات درگیر می شوید، مصرف می شود.

بنابراین، گوشی های هوشمند خود را کنار بگذارید، خوشبختی شریک زندگی خود را در چشم نگاه کنید، و توجه کامل خود را، هر دو آنچه که واقعا احساس می کنید و نیاز دارید، به شریک زندگی خود بگویید، و گوش دادن به آنچه شریک زندگی شما را به شما می گوید، تمرکز کنید تا احساس خوشبختی در خانواده را بالا ببرید.

اگر این کار را بکنید، شما یک گام بزرگ انجام داده اید. این می تواند مسیر شما را برای رسیدن به خوشبختی بسیار نزدیک تر و آسان تر نماید.

خوشبختی در مجموع از لحاظ افراد مختلف ممکن است تعاریف متفاوتی داشته باشد! لطفا شما هم نظرات خود را  درباره رازهای رسیدن به خوشبختی و یا اینکه اصلا یگ انسان خوشبخت کیست, با ما با اشتراک بگذارید.

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
1 تیر 97 12:05
نگاه افراد به آفرینش و دیدگاه انسانها به هستی، مبنای تفسیر خوشبختی (سعادت) است. آنان که فقط زندگی را دامنه ای سرسبز و با صفا و ساحلی دل پسند و زیبا می دانند که باید در آن خوب نوشید و خوب پوشید و خوب گردید، خوشبختی را در جلوه هایی همچون جمال و زیبایی، مال و دارایی، قدرت و توانایی، رفاه و تن آسایی و مقام اجتماعی خلاصه می کنند، و کسانی که آفرینش را آموزشگاهی شایسته برای آموزه های آسمانی می دانند، که فرصت یک بار حضور در آن فراهم می شود و در پی آن ، ابدیت و جاودانگی نهفته است، نگاهی فراتر از رخسارهای ظاهری و جلوه های فریبا و زیبا دارند ؛ هستی را هدفمند دانسته، انسانها را ارزشمند دیده و خود را وظیفه مند در تمامی عرصه ها و صحنه ها، و شادیها و شیونها می بینند. نقل از مجله حدیث زندگی